מה כרוך בניהול פרויקט למגורים?

אין חלום ורוד יותר מהמחשבה על פרויקט למגורים שבסופו מקבלים בית חם ויפה, המותאם לצרכים שלכם במדויק וכולל את כל המותרות והמרווח הנכון.

בכדי להביא לדירה שיש בה את כל זה ויותר, יש להתמודד עם הרבה אנשי מקצוע ובירוקרטיה, לקבוע הרבה החלטות שמומלץ לקבל מתוך ידע והבנה מעמיקה בעולם הנדל"ן והמקרקעין.

חברת גני חדרה מבצעת תהליכי יוזמה ובנייה על בסיס קבוע, ולאחר למעלה מ- 40 שנה של ניסיון בתחום, אנו יודעים כיצד להביא לתהליך חלק, המבוצע נכונה ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם פרימיום.

מהו פרויקט למגורים? 

מה כרוך בניהול פרויקט למגורים? פרויקט למגורים מוגדר ככלל התהליך של השרטוט, ההקמה, הבנייה והאישור של מבנה, שבסופו מקבלים דירה יפהפייה ומרווחת, המותאמת לצורכי הדיירים ומשדרת איכות.

בכדי להביא פרויקט שכזה לביצוע, יש לעבור מספר רב של שלבים המתחלקים לסקטור הנדל"ן, המשפטי, התפעולי, הפיננסי והאדריכלי.

חברת גני חדרה מבצעת תהליכי בנייה איכותיים ויסודיים דרך קבע, ומציעה מגוון רחב של פרויקטים יוקרתיים ומשתלמים בחדרה. איתנו, ניתן לדלג על כל שלבי הביצוע של פרויקט למגורים ולקבל מפתח לדירה חדשה ונוצצת, שיש בה את כל מה שצריך כדי להרגיש בבית.

סקטור הנדל"ן

בכדי להביא למהלך בנייה טוב וחלק, ראשית חשוב לאתר את הקרקע הנכונה לתהליך הבנייה. סוכני נדל"ן המתמחים באיתור של קרקעות יציבות ומשתלמות, יודעים מה חשוב לבדוק ובוחנים את הקרקע מכל כיוון, במטרה להבטיח שהקרקע הנבחרת לא רק עומדת בקריטריונים הרצויים מבחינת בטיחות ומחיר, אלא גם מהווה נקודה אסטרטגית טובה לדיירים במבנה.

הבדיקה והאישור של קרקע לבנייה מהווים שלבים בפני עצמם, המצריכים התייעצות עם שמאי, אדריכל, מהנדס ושלל בדיקות מול הגורמים המוניציפליים השונים.

רק לאחר אישור של הגורמים הרלוונטיים ואשרור היתכנות ביצועית וכלכלית לפרויקט, ניתן לפתוח בהליך רכישת הקרקע ולהתקדם אל עבר רכישת המגרש.

הסקטור המשפטי

תהליכי בנייה גדולים כקטנים מצריכים קבלה של היתרים ואישורים מהעירייה, ומצריכים הבנה בעולם המשפט, בקריאת חוזים ובהתנהלות בערוצים המוסדיים השונים.

חשוב לוודא שמבחינה משפטית הקרקע עצמה ראויה לרכישה: ללא שעבודים או עיקולים, וכי הם אכן רשומים על הארגון או הגורם הפרטי שמעביר את החלקה הלאה.

הסקטור התפעולי

חיוני לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר לבניית הנכס, בכדי להבטיח את איכות הבניין וקבלה של גימור נאה ומושקע בסוף הפרויקט.

ניהול תהליך בנייה של פרויקט למגורים מצריך אינספור עובדים מוסמכים ואיכותיים ובין היתר אדריכלים, קבלנים, חשמלאים, אינסטלטורים, עובדי בניין ועוד. בנוסף, יש לפעול מול גורמים כמו חברת החשמל והמים, ולקבל אישורים לתקינות הפעילות.

לכל אורך הדרך, יש לבחור באנשי מקצוע נוספים להתקנת המעליות, הזכוכיות, הריצוף, מערכות המיזוג ועוד.

חברת גני חדרה פועלת יחד עם אנשי מקצוע איכותיים ומוסמכים מזה שנים, שמכירים את תהליך הבנייה וההקמה של מבנה יציב ומרשים ממקור ראשון, ומשתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר במדינה. הפרויקטים שלנו הביאו לשינוי הנוף של העיר חדרה ואנו גאים בתהליכי הבנייה המקיפים והיוקרתיים שלנו, שהביאו להקמה של מגדלי דירות פאר בכל רחבי העיר.

הסקטור הפיננסי

מה כרוך בניהול פרויקט למגורים? לאורך כל תהליך הבנייה של הנכס, ההוצאות הולכות וגדלות וחיוני לייצר תוכנית מסודרת, המפרטת היטב את כל העלויות שעשויות לצוץ לאורך הפרויקט, ואף להתכונן כיאות לבעיות או הפתעות שעשויות להתעורר לאורכו.

תהליך בנייה המתוכנן היטב יודע כיצד להתאים את עצמו לתקציב העומד בידי בעל הנכס, ואף לזהות הפתעות מראש ולהיערך אליהן בהתאם.

חברת גני חדרה מספקת לקהל לקוחותיה ליווי בנקאי צמוד ומעמיק, במטרה לסייע ולהביא לתהליך רכישה נוח ופשוט. לאחר למעלה מ- 40 שנה ושלושה דורות במקצוע, אנו גאים ביכולת שלנו לבנות פרויקטים למגורים בהתאם לתקציב מסודר המתכונן היטב, ולשווק אותם לקל המתאים במחירים משתלמים.

הסקטור האדריכלי

מהלך הבנייה של כל מבנה מצריך את התכנון והסיוע של אדריכל מוסמך ומקצועי, המתמחה בהקמה של מבנים גדולים ויודע כיצד להניע פרויקט למגורים קדימה.

הפעילות של האדריכל כוללת את השרטוט של המבנה, תכנון המבנה, היסודות והיציבות של המבנה יחד עם מהנדס. פעמים רבות, האדריכלות כוללת גם את עיצוב הנוף, החוץ והפנים של המבנה.

תכנון אדריכלי יסודי מראשית הפרויקט מבטיח תהליך בנייה מהיר ושקט, שבו כל אחד מהאנשים הפועלים בפרויקט יודעים מה עליהם לעשות וכיצד, ויכולים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר וללא עיכובים.

פרויקט למגורים של חברת גני חדרה

חברת גני חדרה יוזמת ובונה פרויקטים בתחום הנדל"ן כבר למעלה מ- 40 שנה, ולאחר שלושה דורות במקצוע, אנו מנווטים תהליכי רכישה ובנייה מוצלחים בחדרה ובערים נוספות ברחבי ישראל.

פרויקטים למגורים מהווים את ההתמחות שלנו, ואנו מציעים מגוון רחב של פרויקטים יוצאי דופן שנעשו בקפידה והותאמו לרמת יוקרה, בדגש על תחושת חום וביתיות.

אנו מספקים מבחר של דירות בגדלי חדרים שונים, במיקומים האקסקלוסיביים ביותר ברחבי חדרה. למידע נוסף אודות פרויקטים למגורים שמתנהלים כעת, לחצו כאן.