גני חדרה החברה שבונה למשפחות

גני חדרה היא חברת בנייה ויזמות המתמחה בבניית בנייני מגוים משרדיים ומסחריים, שמטרתה לאתר קרקעות באזורים עם פוטנציאל גבוה כדי לרכוש אותן, ולהקים בהן פרויקטים מגוונים בעיר חדרה ובערים נוספות.

החברה מקימה מגדלים ברמה הגבוהה ביותר, ומספקת לקהל לקוחותיה נכסים יוקרתיים ומרשימים, העשויים באופן מקצועי מ- א' ועד ת'. החברה מציעה ללקוחותיה את האפשרות לרכוש דירות, משרדים ונכסים בגדלים שונים ובמחירים אטרקטיביים.

כיום, חברת גני חדרה מגדלת דור שלישי של יזמים עם יכולות יוצאות דופן בתחומי היזמות, הנדל"ן והבניין. אנו כחברה ממשיכים ליזום ולהקים פרויקטים יוצאי דופן שמעצבים ומשנים את חייהם של מאות רוכשי דירות.

למה חברת גני חדרה?

גני חדרה החברה שבונה למשפחות שמה דגש רב על איכות בנייה ללא פשרות, תוך עמידה קשוחה בלוחות זמנים. היא מורכבת מצוות מקצועי מהשורה הראשונה, ביניהם: מתכננים, אדריכלים, עורכי דין, יועצים פיננסיים, קבלני ביצוע, קבלני משנה וספקים. כמו כן, חברת גני חדרה שמה דגש על פיקוח ובקרה קפדניים ביותר על מהלך הבנייה, וברשותה כל האישורים המתאימים לביצוע הליכי בנייה מקיפים הכוללים תוספות למבנים, לרבות מרפסות.

חשוב לציין שכל פרויקט נדל"ן בעיר בחדרה מתבצע בצורה שקופה מול הלקוח: ניתן לעקוב אחר תהליכי הבנייה ממקור ראשון באתר שלנו, לצפות בתוכניות הבנייה ולבחור במה מומלץ לכם להשקיע בהתאם לסכום ההשקעה, מיקומה, גודלה, נסח הטאבו וכל משתנה שרלוונטי לעסקה. במידה ואינכם בטוחים, אנו תמיד כאן להושיט יד ולסייע למפות את העסקה הנכונה ביותר עבורכם ועבור בית העסק או המשפחה שלכם.

בחברת גני חדרה כל לקוח מרגיש חלק מהתהליך בזכות השקיפות, הליווי והאמינות שלנו, עליהם אנו שמים דגש בכל פרויקט נדל"ן שהחברה מציעה.

למה להשקיע בפרויקט נדל"ן בחדרה?

העיר חדרה ממוקמת באופן אסטרטגי בין שתי ערים מרכזיות בארץ – חיפה ותל אביב, ועל כן מהווה אזור נוח המגשר בין מרכז לצפון ומאפשר ליהנות משקט יחסי, תוך קרבה למרכזים עירוניים תוססים. כיום, הנסיעה בין העיר חדרה לבין הכניסה הצפונית החדשה לנתיבי איילון עומדת על כ- 20 דקות בלבד, ומאפשרת נסיעה נוחה לעבודה במטרופולין הגדולה גוש דן או בחיפה בירת הצפון.

בעיר חדרה יש מתחמי קניות גדולים מכל הכיוונים: מרכזי בריאות המעניקים טיפול רפואי מבלי שיש צורך לנסוע לערים אחרות, כמו גם בית החולים הלל יפה הנמצא בפאתי העיר. ישנם מרכז תרבות וספריות כמו גם מספר בתי ספר וגנים הפרוסים לנוחות תושבי העיר.

עלויות המחייה בעיר חדרה נמוכות משמעותית בהשוואה לעלות המחייה בערים הגדולות, וזאת מבלי לפגוע בשירותים ובאיכות החיים שהעיר מציעה לזוגות ומשפחות.

העיר חדרה היא בעלת אווירה עירונית עדינה ומציעה מגוון רחב של חופים יפהפיים להשתכשך בהם לאורך כל הקיץ וליהנות מיופיים לאורך החורף. במהלך הלילה, השקט והשלווה עוטפים את העיר; כאלו שרק אפשר לחלום עליהם במרכז. בעיר חדרה, אין סיבה לוותר על השקט או על הרעש, משום שניתן למצוא קצת מכל דבר בכל פינה בעיר, ואפילו להתגורר במקומות יוקרתיים כמו מול הים במחירים מופחתים משמעותית לעומת מחירי המרכז. אף ניתן לראות גדילה הדרגתית יציבה בתשואה של נכסים בעיר לאורך השנים האחרונות.

מעיר צפונית קטנה, כיום חדרה נעה אל עבר מקום של פיתוח וגדילה. עיר הים מתפתחת ומתרחבת באופן מהיר, במיוחד מאז השיפוצים הנרחבים שהעיר עברה מאז ההצפות שאירעו בשנת 2013, והתושבים ותושבי החוץ רק מתחילים להכיר את הפוטנציאל הטמון בה, שמוסיף לגדול עם כל מגדל פאר.

הפרויקטים של גני חדרה

חברת גני חדרה מסייעת לאינספור משפחות ואנשי עסקים למצוא את נכס חלומותיהם, עם כל המותרות וכל היתרונות. כאשר אנו מעוניינים בהקמה של פרויקט חדש, ראשית אנו מעריכים את איכות הקרקעות ואת מיקומן, הן מבחינת נגישות לכבישים הבינעירוניים והן עבור נגישות למוסדות הלימוד, הבריאות ומקומות הבילוי, לרבות חוף הים רחב הידיים של העיר חדרה.

הפרויקטים שלנו נעשים בשיטתיות על ידי אנשי המקצוע הטובים בתחומם, עמם אנו פועלים מזה שנים רבות. בזכות הידע, הניסיון והמקצועיות שלנו, יחד אנו מביאים אינספור פרויקטים בעיר חדרה ומחוץ הלה לסיומם ברמת הגבוהה ביותר, ואין ספק שבשנים האחרונות שינינו את הנוף של העיר חדרה מקצה לקצה, ואנחנו רק ממשיכים לבנות.

פרויקט נדל"ן בחדרה – גרים רק 400 מטרים מהים

אחד הפרויקטים המפנקים שחברת גני חדרה מציעה ללקוחותיה ממוקם ברחוב מנחם בגין, במרחק של 400 מטר מהים בלבד: מיקום מושלם על רצועת חוף מרהיבה ביופייה, המציעה אינספור פעילויות אקסטרים ומקומות לשיזוף ושחייה. עם קרבה כזו לים, ניתן לעשות קפה ולצפות בנוף המרשים מידי בוקר, לגלוש בשעות הטובות ביותר ולעשות ספורט על רקע של נוף מעצים ומלא טבע.

דירות היוקרה שלנו ברחוב מנחם בגין מלוות במרפסות, חדרים מרווחים וקרובות במיוחד למגוון מסעדות ובתי קפה, מרכז מסחרי ענק, שבילי אופניים והליכות לספורט, שמורות טבע, טיילת העיר חדרה, קופות חולים ועוד.

הדירות עצמן מגיעות בגדלים שונים ומותאמות לזוגות צעירים ולמשפחות מורחבות כאחת. הן כוללות מגוון מותרות ולרבות רצפה מחוממת באמבטיה, חשמל חכם וחלונות אלומיניום פרימיום. מגדל הפאר כולל חניון תת-קרקעי ולובי גדול ומפואר. כל שנשאר הוא לבחור את הדירה הנכונה בשבילכם.

לפרטים נוספים אודות הפרויקט, לחצו כאן.