פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה למגורים פעילות עסקית והשקעה

העיר חדרה שינתה סטאטוס בעשר השנים האחרונות מעיר צפונית שקטה ועייפה, למקום מגורים נחשק עם גישה לחופי ים יפהפיים, כבישים בינעירוניים נוחים למרכז ולצפון ולמקומות בילוי לצעירים ומשפחות לאורך טיילת העיר ולבה.

ההתרחבות וההתחדשות העירונית הביאו ליישום של פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה ברחבי העיר, בין היתר על ידי חברת גני חדרה, המהווה חברה ליוזמה ובנייה המשווקת נכסים פרטיים ומסחריים למטרות מגורים או השקעה.

פרויקטים פרטיים למטרות מגורים

חברת גני חדרה מסייעת לפתח ולהעשיר את העיר חדרה בנדל"ן כבר שלושה דורות, ורוכשת קרקעות בעיר במטרה לבסס בהן נכסים חדשים העשויים ברמה הגבוהה ביותר, ומשווקים אותם למטרות מכירה לפרטיים או לאנשי עסקים.

מידי שנה, אנו חושפים פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה למטרות מגורים או השקעה. כל הדירות ממוקמות באזורים ספציפיים שנבחרו מראש בזכות מיקומם האטרקטיבי, הן בשל השקט והנועם מסביב והן בשל הקרבה אל הים ואל מקומות בילוי ברחבי העיר ומחוץ הלה.

הפרויקטים בדרך-כלל כוללים לובי מעוצב ורחב ידיים, מעלית, מרפסת, תשתית של בית חכם, חיסכון בחשמל ואפילו רצפה מתחממת באמבטיה. הכול כדי שתרגישו שהבית שלכם הוא אכן מבצרכם, וכי אתם יכולים להפוך אותו לשלכם, לייצר בו זיכרונות בלתי-נשכחים וליהנות מכל רגע ורגע.

פרויקטים פרטיים למטרות השקעה

השקעה בפרויקט פרטי יכולה להיות מאוד מניבה, ולהביא לתשואה נאה על פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה. ניתן להציע את הפרויקט למכירה במחיר גבוה יותר מהמחיר בו נרכש או לחלופין להציע להשכיר אותו לפי מחיר קבוע, ולקבל שכירות עליו על בסיס חודשי.

השכרת המושכר למשכיר מצריכה להצהיר על כך ולספק תשלומים למס הכנסה, וזאת לאחר התשלום של מס הרכישה על הדירה. רוב השוכרים הפרטיים מעדיפים להשכיר דירה למשך תקופה של שנה ועד שלוש שנים בממוצע, כאשר החתימה על החוזה מתחדשת מידי שנה.

השקעה בנכס פרטי משמעה השקעה בנכס לטווח ארוך, שלאחר סיום תשלום המשכנתא מהווה הכנסה פאסיבית נאה ששומרת ולרוב גם מעלה את ערכה עם כל שנה שעוברת.

פרויקטים מסחריים למטרות עסקים

כפי שמשפחות וזוגות צעירים זקוקים לבית שבו יוכלו לבנות את חייהם עם פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה, כך אנשי עסקים זקוקים למקום משכן שיוקדש לעבודה, שבו יוכלו להתרכז ולפתח את בית העסק קדימה. הנכס יכול להיות משרד קטן, מגדל משרדים, מרכז מסחרי ועוד.

רכישה של משרד או מרכז מסחרי מטרתה לשדרג את הפעילות של בית העסק, לאפשר לו להיות זמין לקהל גדול יותר של לקוחות, לקבל יותר עובדים ולבנות סביבת עבודה מסודרת ואינטגרטיבית, המאפשרת פרודוקטיביות והנעה להצלחה.

יש לזכור שרכישת הנכס המסחרי מהווה את ההתחלה של תהליך ארוך, שבסופו הנכס יוגדר כמקום הפעילות המרכזי של בית העסק, ויכלול את כל מה שהלקוחות וצוות העובדים זקוקים לו כדי ליהנות מהשהות במיקום בעת שגרה, לרבות ציוד משרדי וריהוט, תקשורת וטכנולוגיה ועוד.

כאשר מדובר בנכס מסחרי גדול, רוכש הנכס אף יכול להשכיר חלק ממנו לעסקים נוספים, ועל ידי כך ליהנות גם ממקום שבו העסק פועל ביעילות וניתן לאלכס בו את העובדים בנוחות, ומהכנסה פאסיבית שמנה, המסייעת לכסות את המשכנתא מידי חודש בחודשו.

פרויקטים מסחריים למטרות השקעה

ישנם אנשים שדווקא מעדיפים לרכוש נכס מסחרי למטרות השקעה בלבד, מאחר ונדל"ן מסחרי הוא לרוב הרבה יותר משתלם לרכישה, לעומת נכסים פרטיים למטרות מגורים. כידוע, כאשר אנו מעוניינים לרכוש נכס באשר הוא, עלינו להשקיע סכום מסוים בתור התחלה, בכדי להוכיח רצינות ויכולת כלפי הפרויקט. כאשר מדובר בנכסים מסחריים, לרוב ההשקעה היא נמוכה יותר ובזכות זאת, פונה לקהלי יעד נרחבים יותר.

זאת ועוד, מאחר ומדובר בנכס יחסית בטוח שהסיכויים גבוהים שיחזיר תשואה נאה, רוב הפעמים בנקים לא מהססים לאשר הלוואה לרכישה של נכס מסוג זה, בניגוד לנכסים פרטיים שבהם הסיכון הצפוי הוא יחסית גבוה יותר.

אנשי עסקים ואפילו פרטיים המעוניינים בהשקעה לטווח ארוך יכולים לרכוש משרד בסכום יחסית נמוך ולהשכיר אותו, במטרה לקבל החזר על ההשקעה וגם תשואה. בניגוד להון העצמי ההתחלתי שיש להשקיע בנכס המסחרי, מחירי הנדל"ן המסחרי להשכרה הם גבוהים מאוד באופן יחסי, במיוחד לעומת נדל"ן פרטי, ובזכות זאת משקיע זוכה בתשואה נאה עם רווח משמעותי.

יתרון נוסף בהשקעה בנכס מסחרי הוא שכאשר נחתמת עסקה בין השוכר למשכיר על נכס מסחרי, רוב הפעמים יהיה מדובר בחוזה לטווח ארוך וממושך, של לפחות 5, 10 ואפילו 20 שנים. זאת בניגוד לחוזי שכירות של נכסים פרטיים, שממוצע השכירות שלהם עומד על שנה בלבד ומצריך את המשכיר לחפש אחר שוכר חדש פעם אחר פעם.

חברת גני חדרה משווקת מגוון של פרויקטים של דירות למכירה בחדרה והסביבה מזה למעלה מ- 50 שנה, ונהנית לספק לפרטיים ולאנשי עסקים מקום שבו יוכלו לבנות את חייהם או לחלופין לייצר ממנו תשואה נאה לימים. בזכות הידע, הניסיון והמקצועיות שלנו, כל פרויקט שאנו שמים עליו את הידיים נעשה בתצורה הנכונה והמדויקת ביותר, עד לקבלה של מבנה יציב, מרשים ונעים למגורים ולפעילות עסקית.

אנו נשמח לסייע לכם לאתר את נכס החלומות שלכם, וליהנות מחיים ברמה אחרת בעיר חדרה ובסביבתה. לפרטים נוספים ויצירת קשר, לחצו כאן.