למה כדאי לקנות בית בחדרה?

פרויקטים בשיווק בחדרה הפכו את עיר הים למקום נוצץ שלא מפסיק להתפתח ולגדול. אין ספק שבשנים האחרונות העיר ראתה פיתוחים רבים, עד כדי כך שכיום היא מהווה מוקד משיכה לצעירים, זוגות ומבוגרים כאחד. העיר עשירה בקניונים, חופים ומקומות בילוי, בעלת מוסדות חינוכיים וגנים מצוינים ומספקת תחבורה ציבורית זמינה ואיכותית, הכוללת גם רכבת הממוקמת במערב העיר.

מגורים בחדרה מציעים אורח חיים המשלב בין אווירה משפחתית ושקטה, עם שמורת טבע קסומה ואינספור אטרקציות, לבין אווירה צעירה, באמצעות מגוון הפאבים ומקומות הבילוי בעיר.

בזכות השדרוגים הנערכים כיום באזור הטיילת ובמבנים רבים בעיר, והיותה נקודה אסטרטגית במדינה, היא הפכה למקום מגורים אטרקטיבי ופופולרי. ניתן למצוא בעיר הרבה פרויקטים לפיתוח בתי מגורים, מגרשים ומבנים מסחריים. חברת היזמות והבנייה גני חדרה גאה להוסיף ולעצב את פני העיר באמצעות פרויקטים בשיווק בחדרה.

למה דווקא חדרה?
חדרה היא אחת מן הערים הוותיקות ביותר בשטח ישראל, ומאז שנוסדה בשנת 1891 העיר עברה תהפוכות ושינויים רבים, שהניעו אותה להפוך לסינדרלה של הצפון-מרכז.

העיר ממוקמת בנקודה גיאוגרפית מושלמת לנסיעה בין המרכז לצפון, ובעלת הרבה יציאות לכבישים המרכזיים המובילים לחיפה או להרצליה ותל אביב. החבורה הציבורית של העיר אף היא מצוינת, וכוללת את רכבת מערב חדרה המחברת בין הצפון לדרום ביעילות בנסיעות ישירות.

בעיר עצמה, ניתן למצוא בתי-ספר טובים, פארקים למשחק לילדים, קופות חולים, סופרמרקטים ומרכזי קנייה רחבי ידיים. הפן הקהילתי של העיר הוא חי ובועט ואף קיימים בה מספר מתנ"סים ונקבעים בעיר אירועים לכל המשפחה על בסיס קבוע. בזכות החידושים הרבים בעיר, קיימים בה הרבה פרויקטים בשיווק בחדרה המומלצים להשקעה ולמגורים, ואף מבנים רבים שעוברים תהליכי התחדשות עירונית לשימור ושיפור נראות המבנה.

היצע פרויקטים נרחב
חברת גני חדרה מנוסה בהקמה של מבני פאר יוקרתיים למטרות מגורים ברחבי העיר מזה למעלה מ- 40 שנה. המטרה שלנו היא לספק לכם בית חם, המותאם לצרכים האישיים שלכם וממוקם בנקודה יפה ונוחה לתנועה בעיר.

לאחר שנים שבהן צברנו שפע של ידע, ניסיון ומקצועיות, כיום אנו מנהלים פרויקטים בשיווק בחדרה ומלווים אינספור אנשים ומשפחות למציאת בית החלומות שלהם, ועושים זאת על ידי שימוש בחומרי הגלם ובאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

פרויקטים נבחרים
תחת הפורטפוליו של חברת גני חדרה אינספור פרויקטים בשיווק בחדרה שנשאו הצלחה רבה וכיום מהווים את מקום המגורים והעסקים של רבים מתושבי העיר. אנו תמיד ממשיכים להתחדש וללטש את הקו האופק והנוף של חדרה, ונהנים לחשוף את הפרויקטים הנוכחיים שלנו מכל כיוון.

פרויקט מנחם בגין, חדרה
אם החלום שלכם הוא להתעורר עם משב רוח של ים וגלים מהפנטים הקוראים לכם להשתזף ולהשתכשך, פרויקט למגורים מנחם בגין ממוקם רק 400 מטר מהים, ומאפשר להתעורר לנוף הקסום של הים מידי יום, וללכת לישון בעוד ששאון הגלים מסייע להירדם כמו הד של הטבע.

הבניין כולל חניון תת-קרקעי, מעלית ולובי גדול ומפואר, המוביל למבנה העשיר בדירות הכוללות מרפסות, חשמל חכם, חלונות אלומיניום באיכות גבוהה וחימום רצפתי במקלחות.

חוף הים של חדרה, המשתרע על כ- 7 ק"מ, נגיש לכבישים עירוניים ובין עירוניים, ובעל תחבורה ציבורית טובה וקירבה לרכבת חדרה מערב. כיום, אזור זה בחדרה עשיר במגוון רחב של מועדוני ספורט, שיט וגלישה, גישה נוחה לרכבות ולתחבורה ציבורית, שמורות טבע וגן לאומי, משרדי ממשלה אזוריים, בית החולים ע"ש "הלל יפה", בתי ספר וגנים, מרכזים מסחריים ואזורי תעשייה.

לפרטים נוספים אודות הפרויקט, לחצו כאן.

פרויקט הבנים, חדרה
מחפשים את השקט והשלווה? מבנה הבוטיק שלנו ברחוב הבנים הוא התשובה. ברחוב שקט ומלא טבע הגובל בגן המייסדים הירוק והיפהפה, מצוי במרכז העיר מבנה מרשים המעוטר מרפסות, ומספק חוויית מגורים שקטה, נוחה ומשפחתית, שניתן לנוע ממנה ללב העיר תוך מספר דקות הליכה.

הדירות בנות 4 החדרים מספקות חלל ביתי חמים ונעים הכולל מרפסת עם נוף לפארק הפסטורלי. כל הדירות מעוצבות ומאובזרות, ועשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק. חברת גני חדרה עובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הבניין מזה למעלה מ- 40 שנה, ומספקת חוויית מגורים ברמה של פנטהאוז יוקרתי.

הפרויקט ממוקם לצד מרכזים מסחריים ומקומות בילוי רבים, נגיש לבית החולים "הלל יפה", למגוון של בתי ספר וגנים וקרוב לנתיבי התחבורה הציבורית. מומלץ למשפחות ולאוהבי השקט שנהנים להיות במרחק הליכה מהרעש.

לפרטים נוספים אודות הפרויקט, לחצו כאן.

רמב"ם 16, חדרה
המבנה המפואר והמעוצב בסגנון בו המודרני פוגש את הקלאסי, הוא פרויקט יחיד במינו הכולל דירות של 3, 4 ו- 5 חדרים. לצד הבית ממוקם גן ירוק ויפהפה המתאים למשפחות ולאוהבי ספורט, המהווה את הנוף האחורי היפה והטבעי של המבנה.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר וקרוב מאוד לתחבורה ציבורית וליציאה לכביש 4. המרכז של העיר חדרה מציע מגוון רחב של קניונים ומקומות בילוי, מוסדות תרבות וקירבה למוסדות חינוכיים רבים. מתאים למשפחות ולצעירים המעוניינים לקחת את רמת החיים שלהם לשלב הבא.

לפרטים נוספים אודות הפרויקט, לחצו כאן.